Volejbal v barvách pohledem modrých - Adama a Sáry

27. a 28. prosince 2010 jsme vyrazili do Nymburka. Sraz byl na nádraží brzy ráno, což znamenalo, že se asi nikdo zase nevyspal. Mladší jeli vlakem s Mázou a paní Sezemskou, my starší jeli dodávkou s Elvisem. Cestou nám Elvis vyprávěl své zážitky, nebo nám krátil čas svým originálním zpěvem. Najednou jsem se koukl dozadu, kde všichni spali. V pohodě jsme přijeli do Nymburka.

Elvis nás vysadil, my si vzali věci a šli jsme čekat do vstupní haly. Mezi tím Elvis přivážel ostatní z nádraží od vlaku. Jakmile jsme byli všichni pohromadě, šli jsme se ubytovat do pokojů. Měli jsme dost času se vybalit a občerstvit se. Odpoledne byl nástup všech družstev. Byli jsme seznámeni s programem a s pravidly. Přemístili jsme se do další haly, ale museli jsme čekat až budou hřiště připravená ke hře. Organizace nás trochu zklamala. Toto odpoledne jsme vyhráli několik zápasů kromě jednoho setu. Hrálo se na čas, obvykle 4 minuty. Odpoledne bylo celkem úspěšné. Když jsme dohráli, tak postupně všichni odcházeli do pokojů. Večer byla individuální večeře a volná zábava. Většina nás odpočívala u televize nebo jsme se scházeli na pokoji. Každý šel spát, jak chtěl.
Další den začal nepříjemným budíčkem, ale příjemnou snídaní. Opět nástup do haly a šlo se hrát. Prohráli jsme dva sety, a to s Litomyšlí a Hradcem Králové F. Dalším těžkým soupeřem bylo Znojmo, ale ustáli jsme nátlak a vyhráli 17:16. Problém jsme neměli s ostatními družstvy, např. Brno Junior, Ostrava, Hradec Králové E. Byly to většinou těžké zápasy, ale snažili jsme se je uhrát k nejlepšímu výsledkům. Umístili jsme se na 3. místě, což není nejlepší, ale je to dobré. Příště to snad bude lepší.
Nezbývalo než se sbalit a odjet domů. Cestou byla jedna krátká zastávka a zvládli jsme to bez nehody opět na vlakové nádraží ve Svitavách.

V pondělí ráno 27.12. jsme si dali sraz  na vlakovém nádraží. Odkud jsme vyráželi na dvoudenní výlet do Nymburku. Sešli jsme se tam od nejmenších po ty největší. Ty menší jeli vlakem s Mázou a Marcelkou Sezemskou. My starší jsme jeli dodávkou, kde nás bylo 9 i s řidičem (Elvis). Třičtvrtě dodávky tvořila přesila holek, které musely být usazeny dozadu a „Páni kluci“ si jeli vepředu :-). Cestu jsme strávili většinou spánkem a někteří díváním na přenosné DVD.

Po dvou hodinách jízdy jsme konečně dorazili do haly, ve které se konal turnaj barevného minivolejbalu. Dorazili jsme mezi prvníma. Elvis se zatím otočil pro malé cestovatelé vlakem na nádraží. Když všichni dorazili, šli jsme se ubytovat a nachystat na hru. Na hraní jsme dostali trička s různými logy a barvami. Byli jsme rozděleni na modrý, zelený, červený, oranžový a žlutý tým. Před začátkem jsme si vyslechli pravidla hry a poté nás rozdělili do skupin. Počkali jsme až bude připravena další hala, kde bychom mohli hrát. Hráli jsme celé odpoledne. Toto odpoledne bylo pro nás SVITAVÁKY velmi úspěšné. Každý tým v první den obsadil první místo. Poté jsme se rozešli do pokojů. Trenéři měli večer schůzi, aby se domluvili na další den. Tak začala volná zábava. Většina šla spát co nejdřív, aby jsme ráno byli pořádně vyspalí :-)

Ráno jsme byli probuzeni (na nás bylo ale velmi brzo), takže se nikomu nechtělo stávat. Když jsme konečně vylezli z postele, oblékli se, mohli jsme vyrazit na snídani. Po snídani jsme museli opět do haly. A začali jsme hrát. Tentokrát se nám nedařilo tak jak minulý den. Dva sety jsme prohráli s týmem z Litomyšle a s Hradcem Králové F. I s týmem ze Znojma to byl těžký boj. Vyhráli jsme, ale těsně 17:16. Ostatní družstva jsme porazili. Po ukončení jsme se odebrali do jiné haly, kde bylo vyhlášení výsledků. Umístili jsme se na 3 místě!!!!

Po vyhlášení jsme se šli na pokoj sbalit a vyrazili jsme domů. Cestou byla jedna krátká zastávka. Na nádraží jsme se sešli všichni, vzali si svoje batohy a jeli domů.