Dívčí soustředění v Hošťálkové

Dne 5.8.2021 započalo dívčí soustředění v Hošťálkové. Po rozloučení s rodiči, naložení kufrů, příspěvků ze zahrádek a samozřejmě všech dívek do autobusu jsme se ze Svitav dostaly až po 45 minutách od plánovaného odjezdu. Po dlouhé cestě jsme už konečně uviděly naše milované hošťálkovské kurty a vedle nich nechyběli ani místní ogaři. Dále nás čekalo ubytování, večeře a spánek.

V pátek už jsme začaly naplno trénovat. Odbylo 7:30 ráno a na plánu bylo protažení, které vedla Barča Smělá. Poté nás čekala snídaně v podobě rautu a první tréninky. Kadetky A pod velením Marcely Sezemské a Markéty Šejnohové. Dále Kadetky B pod velením Marcely Smělé a Ivety Špačkové. Juniorky trénují samy. Ve velení se mezi sebou střídají a Marcela s Ivetou jim dělají asistentky. Ranní tréninky ukonce, všechny dívky jsou hladové a letí na oběd. Po obídku nesmí chybět odpočinek. V odpoledních hodinách dorazily posily z týmu Žen. Večer nás čekal každoroční vědomostní kvíz plný vtipných a originálních odpovědí.

Sobota tréninkově nevypadala o moc jinak než předchozí den. Venku už bylo teplejší počasí což znamenalo jediné, zchlazení a relax v bazénu. Mladší relax pojaly trochu jinak, místní ogaři opět na scéně. Odpoledne Kadetky A, stejně jako ráno, trénovaly nejvíce příjem. Místo večerního tréninku všechny skupiny sledovaly finálový zápas Ruska proti Francii z olympijských her. Stejně jako minulý rok do areálu Zámečku přijelo letní kino, příjemné zakončení náročného dne a teď už honem na kutě.

Krásné dobré ráno, nedělní den začal opravdu krásně, ranní protažení posunuto až na 8 ráno, takže půlhodina spánku navíc. Kadetky B se už od začátku soustředění sehrávají s novými členkami týmu. Odpolední trénink strávily Kadetky A v tělocvičně a trénovaly umístění podání. Večer nás čekaly už jen hrací tréninky. Část Juniorek proti části Kadetek A v tělocvičně, zbývající dívky se spojily a hrály proti Kadetkám B na kurtech. Den nemohl skončit lépe, k večeři v hlavní roli náš nejoblíbenější chleba ve váju.

V pondělí poprvé obě dvě skupiny kadetek navštívily v odpoledních hodinách beach, po něm nesměla chybět regenerace v bazénu. Večer opět hra stejně jako v neděli, jen v obměněných sestavách.

Přichází úterý, předpověď hlásí slunečné počasí, ideální den na výlet, ale nejdřív ranní trénink a oběd. Ivetka vymyslela zatím nejlepší trasu, ani převýšení 50 metrů nás nezastrašilo. Na rozhlednu Marušku jsme dorazily, aniž bychom se ztratily, snad poprvé. Trasu jsme si dokonce dobrovolně prodloužily o cestu na Troják, kde čekalo osvěžení. Cesta zpátky už utíkala jako voda. Po příchodu na nás čekala výborný těstovinový salát. Za celou dobu jsem zapomněla zmínit naše nesmírně šikovné kuchařky Renatu Andrlíkovou a Martinu Šimkovou, nakrmit tolik hladových krků dá zabrat.

Středa opět začala protažením. Kadetky A ráno vyrazily do tělocvičny. Libera trénovala příjem, zbytek děvčat útočil. Kadetky B zůstaly na kurtech a trénovaly nové postavení. Juniorky na antuce trénovaly bloky a příjmy. Po obědě nás čekalo společné focení, jako vždy velice vydařené. Obě skupiny Kadetek si odpoledne v rámci tréninku zatančily posilovací tanec a poté ještě just dance. Večer hrály obě dvě skupiny Kadetek proti sobě. Juniorky zavítaly poprvé na beach.

Už zbývá jen pár dní. Přijedou ještě další posily, tréninkový plán na další dny bude velice podobný. Poté už jen závěrečný večer s vystoupeními a turnaj všech dívek.

Tímto se loučíme a možná se ještě ozveme. Volejbalu zdar!